Zwroty
Zwrot produktów
Jeśli produkt nie spełnił Twoich oczekiwań, możesz go zwrócić bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania.
W tym celu prosimy o:
- Zgłoszenie chęci zwrotu (odstąpienia od umowy sprzedaży) mailowo na adres sklep@pszczelarium.pl lub pocztą na adres: Pszczelarium Kamil Baj, Wałbrzyska 19/47, 02-739 Warszawa.
- Zawarcie z zgłoszeniu następujących informacji: numer zamówienia, data zamówienia, numer faktury/rachunku, imię nazwisko, adres, telefon, email, data odbioru towaru. Sformułowanie “informuję o odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy [nazwy towarów]”. Numer konta, na który zwrócone zostaną pieniądze.
- Przesłanie zwracanego produktu na adres: Pszczelarium Kamil Baj, ul. Wałbrzyska 19/47, 02-739 Warszawa
Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu maksymalnie 14 dni. Prosimy pamiętać, że odmawiamy zwrotu w sytuacji, gdy:
- produkt został rozpieczętowany, np. banderola ze słoika z miodem została zerwana,
- słoik był otwarty,
- opakowanie miodu jest niekompletne lub uszkodzone,
- produkt inny niż miód jest uszkodzony,
- paczka została odesłana za pobraniem (na koszt sklepu).
Zwrot / rezygnacja z usług
Jeśli rezygnujesz z naszych usług (np. warsztatu lub kursu) niezwłocznie poinformuj nas o tym mailem (sklep@pszczelarium.pl) lub telefonicznie (+48 609 475 750). Jeśli rezygnacja następuje:
- na minimum 8 dni przed zapowiedzianą datą rozpoczęcia usługi - zwracamy 100% poniesionych kosztów,
- na 7 dni (i mniej) przed zapowiedzianą datą rozpoczęnia usługi - nie otrzymasz zwrotu poniesionych kosztów, możesz zapisać osobę na swoje miejsce.