Zwroty

Zwrot produktów

Jeśli produkt nie spełnił Twoich oczekiwań, możesz go zwrócić bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania. 
W tym celu prosimy o: 

  1. Zgłoszenie chęci zwrotu (odstąpienia od umowy sprzedaży) mailowo na adres sklep@pszczelarium.pl lub pocztą na adres: Pszczelarium Kamil Baj, Wałbrzyska 19/47, 02-739 Warszawa.
  2. Zawarcie z zgłoszeniu następujących informacji: numer zamówienia, data zamówienia, numer faktury/rachunku, imię nazwisko, adres, telefon, email, data odbioru towaru. Sformułowanie “informuję o odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy [nazwy towarów]”. Numer konta, na który zwrócone zostaną pieniądze.
  3. Przesłanie zwracanego produktu na adres: Pszczelarium Kamil Baj, ul. Wałbrzyska 19/47, 02-739 Warszawa

Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu maksymalnie 14 dni. Prosimy pamiętać, że odmawiamy zwrotu w sytuacji, gdy:

  • produkt został rozpieczętowany, np. banderola ze słoika z miodem została zerwana,
  • słoik był otwarty,
  • opakowanie miodu jest niekompletne lub uszkodzone,
  • produkt inny niż miód jest uszkodzony,
  • paczka została odesłana za pobraniem (na koszt sklepu).

Zwrot / rezygnacja z usług

Jeśli rezygnujesz z naszych usług (np. warsztatu lub kursu) niezwłocznie poinformuj nas o tym mailem (sklep@pszczelarium.pl) lub telefonicznie (+48 609 475 750). Jeśli rezygnacja następuje:

  • na minimum 8 dni przed zapowiedzianą datą rozpoczęcia usługi - zwracamy 100% poniesionych kosztów,
  • na 7 dni (i mniej) przed zapowiedzianą datą rozpoczęnia usługi - nie otrzymasz zwrotu poniesionych kosztów, możesz zapisać osobę na swoje miejsce.